Herkese selamlar annelerim, anne adaylarım
Oglum genel anestezi ile doğmuştu. Şuan 33 haftalık hamileyim 💙
Belden uyuşma isteyeceğim uyumak istemiyorum çok zorlu bir doğum olmuştu çünkü. Epidural ile spinal arasında ki fark nedir yasayandan duymak daha güzel oluyor. Sizce genel anestezi ile uyumak mı yoksa belden uyusmak mi iyi?
Zorlukları neler bir de.
Teşekkür ederim. İnşallah hayırlı kolay doğum hepimize nasip olsun ammmmiiinnn 👣👣