Güzel anneler ve anne adayları. Herkese merhaba! Şehir hastanesinde yada normal devlet hastanesinde doğum yapan güzel anneler. Sizlere bir sorum olacak. Refakatçi değil de bebek doğduktan sonra odaya ailelerden ziyaretçi alıyorlar mı? Kısa süreliğine de olsa?