Papatyaaa09 4 aylikken lcw’den 2 beden buyuk (40 giyiyordum 44 aldim) hamile pantolonu aldim. 6. Aydayim son birkac gun giyilir 7. Ayda giyilmez. 5.5 kilo aldim daha da son 3 ayda alabilecegimi hesap ederek yine lcw’den 2xl esofman ve 3xl tayt aldim. Su an bol geliyor ikisi de baya ama eminim 9. Ayda doldurur. Bi de tavsiyem alacaksan 2-3 beden buyuk bi hamile tulumu al. Askilar sayesinde bol olsa da uzerinden dusmeyecek, uzun sure giyebileceksin.
Ilk aylarda heves edip kendi bedenimde aldigim hamile pantolonlari dolap bekliyor hic ama hic giyemedim