Sevdaleo Boncuk1 Ben yaptirdim 35 ci haftamda doktur tavsiye etti bebek icin de senin icinde cok iyi olur yaptir bnce ..
Sevdaleo Boncuk1 Yok canım hatta iii bile olur senin için havalar sogudu dogum yakın dogumdan sonrada grip olmazsn biliyorsun bebekler hemen anneden etrafdan kapar grip i o yüzden bna kalsa yaptır derim yine sna kalmış bşey cnm ..