Güzel anneler 18haftalık hamileyim ve öksürüğüm Geçmiyor hani doktora gitme gereği duymadım başta ama bugün farkettim de geçmiyor gibi 2aydır rahat öksürüğüm devam ediyor sizce korkmalımıyım doktora randevu aldım ama bi önden sormak istedim kimsenin başına geldi mi ne yaptınız korkmalımıyım