Merhaba arkadaşlar bugün benim adetimin 5. Gunu ama adet olmadım ve test yaptm negatif su 3 4 gündür ara ara mide bulantısı var ve bazen adet olacakmışım gibi ara ara ağrım oluyor ama bisey yok sizce hamilelik varmıdır test yaptığımda negatifti bilemedim 🤷🏻♀️ tecrübesi olan varsa yazabilir mi acaba