Gebeliği boyunca her gün yürüyüş yapan var mı? 3 gündür düzenli yapmaya çalışıyorum. İdari izne ayrıldım evdeyim hep hantallaşmak istemiyorum. Herhangi bir sakıncası var mı yapan arkadaşlar yazabilirse sevinirim. Ben 5000 adımı tamamlamaya çalışıyorum çokta zorlamıyorum 😊