Prensesimm77 Mirammm 38+3 vajinal ağrılarim var oturup kalkarken zorlaniyorum kasilmalarimda oluyo belimde ağrıyo ama nişan yok nst de sanci felanda yok artik doğsun istiyorum biran önce kucağıma alayim
Sedolili Mirammm biz de aynı gece 00.00 itibariyle 39+0 olcaz ne sancı var ne bişey 😔 doğsun diye herkes gözüme bakıyo 😟
Aysegulozenc Mirammm Aynı zamandayız benim sağ bacağım ağrıyor 3 gündür ara ara belime ağrı vuruyor ayakta çok duramıyorum. Doktor pazartesi günü çatı muayenesi yaptı henüz gelmeye niyeti yok dedi 😅 bekliyoruz dört gözle
Mirammm Aysegulozenc benimde dün ağrım yok dedim bugün bir ağrım tuttu nefesim kesildi yarın dr bakalım ne dicek
annesininprensi Mirammm benimde 36+4 ama sancim kasilmam var duzensiz ara ara erken dogcam sanirim haftaya cati muayenm var bakalm nolcak