Merhabalar
Devlette Normal doğum yapmış anneler tecrübelerini paylaşabilir mi ?Öncelikle şunu söyleyeyim gittiğim hastanedeki ilgi çok güzel ilgiden ziyade süreç nasıl gidiyor burda bi çok doğum hikayeleri okudum ama sanıyorum hepsi özel hastanede olan doğumlar Benim merak ettiğim doğuma gittikten sonraki süreç nasıl geçiyor ?
bende korku başladı sanki 🤨