Merhabalar Burada Yazılan Bir Sürü Doğum Hikayesi Okudum Yeri Geldi Okurken Gözlerim Doldu Rabbim Hepimizin Evladını Korusun Hamile Olanlar Evlatlarını Sağ Salim Kucaklasınlar İnşallah Tahmini Doğum Tarihim 29 30 Nisandı Hatta Erken Gelme İhtimali Bile Vardı Ama Bizim Kız İnatçı Çıktı Bekledik Bekledik Gelmedi Belirti de Yok Artık Sabredemiyoruz Neyse 40+1 de Kontrolüm VardVardı Medilife Bağcılar Yeşim İşleğene Gidiyordum Cok İyi Bir Doktor Tavsiye Üzerine Gidiyordum Ama Doğumum O Hastanede Gerçekleşmedi İyikide Olmadı 40+1 de gittim Nst Aldı Beni Sancı Yok Açılma Yok Hiç Bişey yok Neyse 2 gün Sonra Yine Gel Dedi Bu Sırada Tabi Suyun Falan Gelirse De Gel Demişti Tabi Ne Su Ne Sancı Hiç Bir şey Yok Bende Eşime Söyledim Dedim Böyle Böyle Bu Kadının Beni Doğurtmaya Niyeti yok Eşimde Dedi ki Başka Hastaneye Gidelim İstersen Biz Başka hastaneye Gittik 40+2 de ve Gittiğim Hastanede benim Çatımın Dar Olduğu Ve Normal Doğum Yapmamın İmkansız Olduğu Söylendi Doktor Gel hemen Alalım Sezaryan ile Dedi Biz Şok Olduk Ve Ertesi gün Gelip Sezaryan olmak istediğimizi Eksiklerimiz var Onları Tamamlayalım Dedik Oda Tamam Dedi 40+3de Yani 02.05.2018 tarihinde Tekrar medilife gittik çünkü bütün kontrollerim orda oldu ve takip olarak ordaydım gittik yine doktor hanim hala nstye gir bakalım diyor 😆😆 sırf para kazanmak için bize sezaryan önermedi istege bağlı istiyorsan alayım diyor benim günüm geçmiş bebek içerde kaka yapsa ne olacak neyse biz ordan çıktık ve kirazlı yunus emre tıp merkezine gittik doktorum aysun çakır Gerçekten Allah razı olsun acil sezaryen olarak yatışım yapıldı 13:45de genel anestezi olarak Doguma alındım 14:00 de kızım dünyaya geldi ameliyatım Çok Güzel Geçmiş Odaya Getirip beni Uyandırdıklarında İlk Önce Kızım Nerde Demişim sonra Kızımı Getirdiler O an Allah'ım Sana Şükürler olsun Dedim Rabbim Herkese Nasip etsin ggerçekten Çok güzel Bir duygu 1 gece Hastanede Yattık yürütmeye başladıkları zaman Rahat yürüdüm Sonra tabi Kızımın Altını Bile Kendim Değişebildim 😊 allaha şükür olsun benim panik atağım oldugu için doğuma girerken baya direndim yatış yapılcagı sırada baya korktum bana sakinleştirici yapıldı ve ondan sonra doğuma girdim 😊 normal doğum diye ısrar etmeyin Belki de Bekleseydim normal doğumu bebeğime yada bana bişey olabilirdi Rabbim hakkımızda Hayırlısını nasip etsin herşey yolunda benim doğumdan sonra sütüm geldi şuan kızımda bende çok iyiz sezaryan doğum yapanlar yatakta fazla kalmayın elinizden Geldiği kadar yürüyüp hareket etmeye çalışın 😊 daha çabuk toplanıyor insan biraz uzun oldu hakkınızı helal edin Rabbim Herkese Hayırlı Doğumlar Nasip Etsin 😊