bebegim_28 Fskah-42 bende 38+3 üm temizlik yaptım 3 4 saat baya benimki de biraz hareketsiz ben yorulduğum için diye düşündüm de insan yine huzursuz oluyor yarın sabah kontrolümüz var inşallah güzel şeyler duyarız 🤲🤲
zeyzey95 Fskah-42 hiç hareket etmemesi normal değil göbeğini salla biraz yediğinde bebeğin hareketlendiği bişeyler ye soluna yat canım herkes tatlı ye diyor ama benimki tatlıya tepki vermiyor mesela süt, soda falan içinde coşuyor
Rmysa23 Bebek büyüdüğü için rahat hareket edemiyor bu haftalarda hareketlerin kısıtlı olması normal canım
Rmysa23 Fskah-42 biraz çikolata ye belki hareket eder biraz ve kendini yorma Ağır iş yapma . Yorulunca bebişlerde etkileniyor çünki 🥰
Fskah-42 Rmysa23 bugun kendimi biraz fazla yordum sanirim ondan oldu tatli yedim bakalim isallah düzelir hareketleri
Fskah-42 bebegim_28 isallah guzel şeyler duyarsın cnm.cati muayenesi yapıldımı acaba sana .biraz fazla hareket ettiğimizden kendimi bugün baya yordum ondan sanirim
bebegim_28 Fskah-42 Amin cümlemiz inşallah. Evet çatı muayenesi oldum biraz erken yaptı doktorum 36 da. Kedini yorduysan ondan da hareket etmemiş olabilir biraz uzan soluna başlar kıpırtıları 😊
Rmysa23 Fskah-42 uzan dinlen canım yorulduysan ondan etkilenmiştir bebiş belki, ayaklarının altına yastık koy soluna dön uzan bol su iç birde.
Fskah-42 bebegim_28 bende daha cati muayenesi yapmadı bakalim ne zaman yapacak sanirim doguma gidince bakacak 🤔😁 çoğunlukla soluma yatamıyorum ki kalbim sıkışıyor çarpıntı yapiyor bende sağ tarafıma yatiyorum
bebegim_28 Fskah-42 valla ben yarım yüz üstü bile yatıyorum bazen eşim uyandırıyor sırt üstü yatma canım diye sırt üstü de yatıyormuşum yani 😬sürekli sola olmuyor sonuçta kolu ağrıyor insanın