Serifesal Kızlar merhaba kesesı ılk haftalarda kucuk olupta sonradan buyuyenler varmı benımle paylasmanızı rıca edıyorum🌸🤰
bltern1 Serifesal kese kendiliğinden büyür zaten canım sağlıklı bir gebelikse, zaten daha Çok yeni bir gebelik küçük bir kese küçük bir rahim..
hhulyas Serifesal merhaba, bana da kese şeklin bozuk esnekliğini kaybetmiş demişlerdi bir nevi düşüğe hazır ol msji verdi bir dr. başka bir dr progesteron iğne verdi bir de vajinadan uygulanan bir ilaç verdi onları kullandim. 10. haftada tüm ilaclari biraktim. ortada kese sorunu kalmadı şuan 23 haftaligim.
Tugceasl Serifesal bi arkadaşımın da böyleydi şuan 12 haftasında ben bebek büyğdükçe düzelmiş kesesi🌸
Bireylulmasali Serifesal bana arkadaşım bol su iç kesen sağlıklı gelişsin demişti işin kötü tarafı Sudan soğudum şu an 🙄
Melek_eroglu Ikinci gebeligim ama kendimde pek bir fark görmüyorum sol kasıkta bir anlık bir sancı oluyir sizlerdede bu sanci okuyor mu kalp atışına daha cumartesi gideceğim
Serifesal bltern1 canım tam 7 haftalıgız bugun doktora gıttım kalp atısı cok guzel ddı ama kese 15 mm bebek 11 mm dedı kesenın 20 olması lazmmıs bu hafta o yuzden cok moralım bozuldu
Serifesal hhulyas banada verdıler canım o dedıgın haptan uc gundur kullanıyorum ama lekelenme ıcın vermıstı bılmıyorumkı keseye ıyı gelırmı
hhulyas Serifesal benim gittiğim dr ilacın sadece ignesinin faydali oldugunu iddia ediyordu. o da inanılmaz zorluk yaşatıyor. hapını vermesi için çok ısrar etmiştim. bu ilaçların amacı bebeğin tutunmasını kolaylaştırmak ve rahmin kasılmalarını engelleyip gelismesini desteklemekmis. o yüzden bence sende de ise yarar icini ferah tut ;)
Serifesal Tugceasl ay canım ıcımı rahatlattn doktor oyle umutsuz konusunca moralım bozulmustu haftaya bıdaha bakıcakmıs bakalım nlck
mommysweet Benide bugün 7+1 mide bulantısı ve bel kasık ağrısı yaşıyorum doktor da bana bol su iç demişti idrarda enfeksiyon çıkmıştı birde o yüzden içmeye çalışıyorum ben limden geldğince ama 1,5 lt den fazlası midemi bulandırıyor 😔
Serifesal mommysweet benımde ıdrarmda enfeksıyon cıktı ama cok degılmıs banada su ıc dedı ben gunduzlerı ıcıyorm canım aksam 9 dan sonra ıcmıyorm cok