Srcozlm17 Kızlar 2 atımdayım göğüs agrım ve kalbim agrıyo nefesim daralıyor yaşayan varmı açaba normal mi
Srcozlm17 Normal mi peki canım bel agrım göğüs agrısı sanki gögsümde baskı var nefesimi bazen zor alıyorum 😌