Bgmky 5+1 henüz benimki daha kese falan görmedik cuma kanda baktırdık sadece o günden beri az az lekelenme vardı 2 gündür olmadı progestan kullanıyorum şimdi gene gelmiş 2-3 damla her gördüğüm de üzülüyorum cuma doktora gidicem pıhtılaşmam var 2 kaybım var coraspirini biraksam mi birakmasam mi bilemedim ki🥴