Cilemm12 Hanımlar merhaba. 7 hafta gebelikte bebeğin 2 mm olması sizce normal bir durum mu ? Bu durumla karşılaşan oldu mu ? Tecrübelerinizi önemsiyor ve yanıtlarınızı bekliyorum.
Sermec27 Cilemm12 canım agırlığı olmasın o 2 gr falan olır 7 haftalıkken bebek 10 13 mm arası da boyu olur
Cilemm12 Doktor normal olduğunu söyledi ama pek güvenemedik açıkçası. Ben bir de sizlere sormak istedim