Fatmaoguz merhaba, doktor kontrolünüzde bunu muhakkak söyleyin çünkü gebelikte vücudunuz bazen değişime ayak uydurmuyor ya da ailede olan bazı genetik rahatsızlıkları gün yüzüne çıkarabiliyormuş. Benim de benzer bi sorunum vardı meğer doğuştan kalbimde fazla bir kas varmış bugüne kadar hiç bir zaman bunu hissetmedim rahatsızlık yaşamadım ama gebelikle beraber bana ciddi oranda bir nefes darlığı ve çarpıntı yaşatmaya başladı. Tabi ki size aynı durum olacak diye bir şey yok ama doktorunuza söylerseniz yaşadığınız sorunun detaylına istinaden sizi ilgili bölüme yönlendirip kontörünü sağlayabilir. Aynı zamanda gebelikte bebeğin büyümesi ile birlikte nefes darlığı yaşanıyormuş. Çok geçmiş olsun sabır ve sağlık diliyorum 🙏