Duygu12345 glsahbaydemir doktor bana 35 haftalikken gel dedide simdi kizlar merak ettim 35 haftalikda herhangi bi muane oluomu acaba virusten dolayi korkuyorum acikcasi gitmeye
yagmurclk Duygu12345 Doktor bir önceki muaneye sırasında haftaya geldiğinde nst girip öyle muaneye gel demişti canım şuan 38 haftalığım her kontrol öncesi nstye giriyorum ama sancım falan yok.
irva Duygu12345 ilk 28′de girmiştim kasık ağrım vardı bakmak istedi sadece.Ondan sonrada hiç girmedim.Daha şimdi yeni 35′de girmeye başladım.
Bebegmhazal 2 haftada 1 nst istiyo doktorum 34ten sonra. Merakım şu her nst de muayene ücreti alicak mi yarın kontrolüm de onada sorucam alırsa çok mantıksız