Hayırlı akşamlar😊Gebelikte diş iltihabı olan var mı? Nasıl geçti neler işe yaradı? 3 ay dolunca çektirmek istiyorum.Daha 2 hafta var her gece istisnasız şiddetli ağrı çekiyorum çeken biliyor çok kötü.Boğazıma ve bulağıma da vuruyor artık boğazlarım cayır cayır yanıyor iltihaptan diye düşünüyorum 1 ay gibi bir süredir iltihap ağzımda var çünkü.Aynı durumu yaşayanlar var mı?@