Benim suyumun az olduğunu söyledi doktorum. Burdaki arkadaslarimn tavsiyesiylede havuc suyu icmeye basladim insallah faydasini görürürüm. 3 günde bir doktora gidiyorum suyum ölcülüyor nst ye giriyorum. Anneler merak ettigim sey suyum bittiginde beni acil sezaryanamı alacaklar yoksa normal dogummu olacak suni sanciyla. Birde kacinci haftadan sonra bebekler küveze alinmaz. Bilgisi olan bu durumu yasayan varsa yardmci olabilir mi.simdiden tesekkür ederrim.😊