Bhrtsl Merhaba hanımlar bugün idrar tahlilimin sonucunda idrarda kan olduğunu belirtti doktorum ve Eritrosit Değerimin 0-3 arasında olması gerekirken 5 civarında çıktı. Sizde endişelenmeme gerek var mı benimle aynı durumda olanlar var mı aranızda.
aysegull23 Bhrtsl Benimde bugün çıktı sonucum 7 benimki ama doktor bir problem yok dedi bol su içmemiz gerekiyor.Keşke su içmeyi de sevsem …🙄