Zehragmz Kızlar size bi sorum olacak beta hcg değerim en başta 11,9 su 5 gün sonra tekrar yaptım 30 olmuş neden geç yükseliyor bi bilginiz varmı
Aratzeynep Zehragmz sanırım kimyasal gebelik canım yani sağlıklı bir gebelik değil maalesef. Tabi yinede bir doktora görünmelisiniz.
mercimeginanne Zehragmz bence sağlıklı bir gebelik değil gibi. 2 gün sonra bi kan daha verip doktora gidin bence
Nur123456789 Zehragmz dış gebelik olabilir canım bende bir dış gebelik geçirdim değerler düşük çıkıyor ve kese görünmüyor
Zehragmz Aratzeynep canım en son 23 eylülde adet olmuştum eğer kimyasal gebelik oldaydı şimdiye kadar adet olmam gerekmiyormuydu
Aratzeynep Zehragmz ya bilemiyorum ama 5 gün içerisinde nerdeyse hiç artmamış ki inşallah laboratuvar sorunudur bilemiyorum gönlünce olsun her şey🙏 İnşallah ben yanlış biliyorumdur
Aratzeynep Zehragmz ben biraz araştırdım dış gebelik falanda olabiliyor diyo. Adet söktürücü yada düşük iğnesi falan yapıp kanamayı başlatıyorlar ama dediğim gibi sen bi doktora git doktorun bi baksın ultrasonda falan inşallah yoktur öyle bişey ne diyim . Herşey gönlünce olsun
Fatma4495 Zehragmz dış gebelikmiş benim hcg 2272 de öğrendim günümü 7 gün geçmişti ama keseyi göremedi sonra 1 hafta sonra hcg 500 e düştü şimdide kanamanın bitmesini bekleyip tekrar kan verecem değerin sıfırlandığından emin olmak için
Aratzeynep Zehragmz o zaman 1 hafta kadar daha bekle belki kese oluşur hiç belli olmaz eğer kanaman olursa hastaneye git mutlaka olmadıysa 1 hafta daha bekle bence
Aratzeynep Zehragmz yani şöyle söyleyim 3 haftalıkken rahim duvarı kalınlaşır 5 haftaya kadar kese oluşur 6 da bebek oluşur 7 de falan kalp atışı duyuluyor yani genelde böyledir ama herkesle bir olmuyor