Gedonas17 Kızlar merhaba üniversite hastanesinde doğum yapan yapacak olan var mı? Refakatçı ziyaretçi vs gelebiliyor mu? Ailem ve eşimin ailesi gelecek bir tane oğlum var onun için soruyorum
Gedonas17 Gulsum8899 yok haftaya perşembe son kontrolüm var o zaman bilgi alıcam fiyat oda ziyaretçi vs
Gulsum8899 Gedonas17 merhaba bilgi alabildiniz mi galiba sezeryanda 2 gün yatırıyola. Benimde yarn 37.hafta tahminen haftaya beni de sezeryana gün verirler
Gedonas17 Gulsum8899 sanırım ziyaretçi alınmıyor 1 tane refakatçi oluyormş onunla birlikte korona testi vericez sonucu çıkana kadar ayrı odada tutacaklarmş sonra farklı odaya götürüyorlarmş. Eşimde annemde test verecrk bende öyle yarın yatışımız var cuma sezeryan
Gulsum8899 Gedonas17 hakkınızda hayırlısı olsun sağlıkla kucağımıza alalım insallh benimde annnem kalcak yanımda eşim de ara ara gelir bi sıkıntı ihtiyaç olursa