Kızlar selaam, biz şuanda 39+5 olarak yola devam ediyoruz. 32. haftamızda doktorum istirahat raporu verdi, evde dinlenmem için. Raporda tahmini doğum tarihimize de 6 Kasım yazmıştı. Olurda 6 Kasım’a kadar doğuramazsam tekrar rapor almam mı gerekecek acaba, tecrübeli olan anneler varsa aranızda bir aydınlatabilir mii