Mrva1
internetten baktığımda normal gebelik ve çoğul gebeliğin hcg hormonunun aynı olduğunu gördüm ama tam olarak anlayamadım ikiz olduğunda 8-10 haftalık da belli olıyormuş genelde galiba ama adet tarihime göre 5+4 ken ultrason 6+2 gösterdi bende buna şaşırdım adete göre büyük göstermesi normal mi