Susam1 sezaryen yapacağım. Normal doğum istemiyorum. Hem vajinamın bozulmasını kaldıramam ameliyat olurum bozulmuyor deseler de oradan çocuk çıkıyor nasıl bozulmaz, normal doğum yapanlar hep bozuldu diyor. Dikişler orada olacağına karnımda olsun istiyorum. Korkmuyorum, sancı çekmek yerine ameliyattan sonra ayağa kalkma acısı çekerim daha iyi. Saatlerce olacağına 4 dakikada çıkıyor bebek. Ve neden bilmiyorum çevremde sezaryen doğum yapanlar hep en geç 5 6 güne iyi oldu normal yapanlar oturamıyorum canım yanıyor dediler. Bunlar benim fikrim tabii ve eleştiriye açık bırakmıyorum 🤣