Hamileanne Nadya_ benimde canım çokk istiyor şuan onun için ağlıyorum 😄 bizim burda satan bi yer yok bide bi zararı yok çok sağlıklı bence
Beker Nadya_ çok yedim canım şırdan, kelle paça, ciğer hepsini yedim çok şükür bişey olmadı ama herkes te olmayacak anlamına gelmez tabi. Ama sakatatlar için temizlik açısından sakıncalı diyorlar güvenilir olduğunu düşündüğünüz yerden yiyin
mercimeginanne Nadya_ olsa da yisek 😂 ayda 1 yiyorum ben güvendiğim yerden 😍😍 bu seferde mumbar deniycem yanında 😂😂😂
olalahoppala Nadya_ ben adanaliyim. Canım cekiyor ama sağlıklı yapmazlarsa diye uzak duruyorum. onu yerine dolma yapin :D fırında dolma guzel oluyor
Guni1- Hamileliğim boyunca sadece 1 kere yedim, bir kerede canım istedi ama kısmet olmadı ama aklımda yicem 😬🙄🤪. Güvenilir temiz bir yer olmasına dikkat edin bence
Tomrisss Hayııır kesinlikle hamilelikte sakatat ürünleri yemek yasak sakınn :)) ben Adanadayım ve yiyemiyorum düşün canım
Beker Tomrisss yasak olmasının sebebi temizlik açısından canım temiz olduğunu biliyorsak yasak değil yani.
Denizzz88 Esma-4242 bem ciğerde yasak diye biliyorum bana doktorum yeme dedi yani. Sakatat da yasak dedi
halitefe Esma-4242 ciğer yenir mi canım doktorlar asla önermiyor içinde yoğun a vitamini olduğu için zararlı kesinlikle yeme
yildirimsfamily Beker yemeyin onla alakalı değil sadece bazı yağlar organlarda daha fazla Buda düşüğe sebep olabilir. Ben bilmeden işkembe içtim ama akşamını bana sorun sonra bi baktım yenmiyomuş vicdan azabı eklendi çok şükür iyiyiz ama başkasında daha kötü olmıcak diye bişey yok
Beker yildirimsfamily ilk defa duydum bunu o zaman bünye ile alakalı canım ben hamileliğimin başından beri tüketiyorum çok şükür 31. Haftadayım doktora danışmadan yenmemeli demekki 🤷♀️
Nadya_ olalahoppala çok yapıyorum onu hayatımda hiç sakatat yemedim et bile yemedim ama canım çok istiyor nedense ya 😂
nisotti Kesinlikle yenmemeli. Hem hijyen açısından. Hem de sakatad çiğ et toxo bulaşma riski olduğu için yenilmez. Ama ilk trimesterdan sonra toxo risk yaratacağını sanmıyorum. Yine de ishal filan yapabilir
mercimeginanne Nadya_ hergün 15-20 tame yemiyoruz küçük bir taneden bişey olmaz millete bakarsak aç gezelim. Bn kısıtlamıyorum kendimi cnm ne isterse yiyorum az da olsa ;)