Hey123 Ben de 11+ 0 im bugun. Benimde mide bulantılarım hafifledi şükür. Gazım var afedersiniz geğirme oluyor sürekli. Karnım sertleşti ve hafif şişti. İştahim çok yok ama yine de buna şükür. 2 hafta sonra ikili teste gidecem.
mervemom Benim mide bulantılarım azaldı diyorum sonra o gün yoğun oluyor. 😣 anlamadım gitti. Sağlıklı besleniyo musunuz? Kaç kilo aldınız?
gcetin mervemom bende de bulantı bitti sayılır hiç kusmamıştım ama sabahları bulantım oluyordu. hiç kilo almadım hatta bir ili kilo verdim 😂
ggizem0110 Aylin9196 12 haftalikta gel demisti bana hem kontrol hem 2 li test icin pazartesi günü gidecem kısmetse canım
Ecebb Benim 10+3 haftaya görmeye gidicez inşallah,bikaç gündür mide bulantım daha iyi gibi aman nazar olmiyim😂😂
Paprika Ben de 10+4.mide bulantılarım bitti.Ama içerde kanama alanı var dedi doktor.ilaç verdi😢Kanamam yok ama🙄
Ecebb Paprika bendede olmuştu bol su içmem ve sürekli yatmam söylendi,şuan evde bebek gibi yatıyorum yapıcak bişey yok🤦🏻♀️
Paprika Ecebb ben öğretmenim okula gidiyorum bir de🙄 sadece ağır iş yapma dedi.ama ben de çok su içmeye başladım umarım haftaya gittiğimde kapanmış olur yoksa rapor isteyeceğim
gcetin Paprika ben de öğretmenim. Su içmeyi unutuyorum ben ve gelince aklıma geliyor bir litre anca içiyorum bi sorun olacak korkum var