Kızlaaaar
Sat 26 Eylül
hesaplayınca 5+4 olması lazım ama doktor 6+2 olduğunu söyledi geç döllenme olduğunu biliyorum haftaya göre küçük çıkıyor ilk gebeliğimde öyle olmuştu ancak böyle büyük çıktığını bilmiyordum nasıl oluyor anlamadım siz biliyor musunuz ?