Merhaba anne adayları.20 haftalık hamileyim.Haile kalmadan önce panik atak rahatsızlığım başladı ve tedaviden sonra her sey düzelince ben gebe kaldım.Fakat bu haftalarda bazen iç daralmalarım oluyor.Kontrol etmeye çalışıyorum ama tek sıkıntım.Nabız yükselmesi.Bazen bu tansiyonumu etkiliyor.Acaba bu konuda tecrübeli anneler varsa düşüncelerini paylaşabilir mi.Bu hastalık geçmiyor biliyorum.Elimden geleni yapıyorum.Ama bu beni bebegimi ve doğumumu etkiler diye korkuyorum.