kubuduru merhaba, doktora danistigimda kesinlikle uzaktan ölçüm yapanlardan almamami önerdi onlar bebeklerde ölçüm yerine göre çok farklı sonuclar veriyormuş yanıltıcı oluyormuş. Kulaktan ya da koltuk altından olanlardan tavsiye etti. Bütçen yüksek olduğu için kulaktan olanlardan alabilirsiniz bence. Ama ben bu tarz aletlerde manuele daha cok güveniyorum o yuzden koltuk altı icin olan klasik derece alicam