18 haftaya geldik ilk hamilelik ve hissetmeye çalışıyorum olmuyor herşeyi denedim. Fakat Bugğn sabah uyandığımdan beri sağ kasıktan biraz yukarı bi iğne batması gibi olup saniyede geçiyor ama on dakikada bir oluyor. Sol tarafımda ise sanki bağırsaklarım çalışıyor gibi oda geliyor gidiyor. Endişelenmek istemiyorum belki bebek hareketlenmesidir diye tecrübeli birisi bana ne olduğunu söyleyebilir mi🥺😔