Bgm_61 12+3 tu galiba yoğun kanama ile acile gittim kese kadar kanama alanı vardı 2gece hastanede yattim bunun icin surekli dinlenme gereken bir süreç doktorum bana düşük önleyici pruloton iğne ve progestan vermisti uzun hir sure kullandim.suan 32.haftadayım bin şükür birşey olmadı.emin ol ki olacağı varsa bir sebep yokken oluyor bu gebeligimden önce bir gebelik geçirdim doktora gittim gayet sağlıklı 2hafta sonra bir gittim kalbi durmuş.demem o ki olacağı varsa sağlıklı dedikleri bebek ölüyor yaşayacağı varsa da kanamayla bisey olmuyor.bol bol dua et rabbimden başka sığınacak kimsemiz yok insallah bebeğin de sende sağlıkla kavusursunuz❤🤗