Duygu4444 33 haftalığım bugun nst böyle çıktı kızlar kaç olursa ciddi sancı demektir bu durum ne kadar götürür bilgisi olan yazabilir mi
G_A45 Duygu4444 cnm daha götrrür merak etme cok fazla sancın cıkmamıs bnmde böyle çıkardı arada hatta sancıları hıssetmezdım ben doktor erken dogum olablr derdi öyle bsy olmadı 36+5 de sezaryen dogum yptm bebegimn suyu kalmadığı için
Tazeanne11 Duygu4444 31. Haftada daha fazla sancım çıktı. Şuan 37deyim. Çok sanciniz yok bol bol istirahat edin stresten uzak durun hicbirsey olmaz 😇
Cigdemanne_01 Duygu4444 75 100 olması gerek ben yaptım yeni doğum. Şuan senin nst de hiç sancı çıkmamış canım normal
Ozge5500 Duygu4444 canm ablamin da boyleydi 1 kere var orda ama digerleri kucuk suan beklemede bebek sanki 🥰
Meryyyyy Busbushatun kop PO Duygu4444 Busbushatun o bebeğin kalp atışları 120 sancı olsa hastaneyi inletirdi :) 25 i geçmemiş sancı doktorun dediği gibi 37 ye kadar dinlenmede fayda var temizlikti marketti gezmeydi biraz terkedilmeli
Busbushatun Duygu4444 yanı 120 ler normalde doguma yakın sancılat ama onemlı olan duzenlı sıklıkta gelmesı grafıkten anlamıyorum ama doktrun dınlenmemı ıstemış yat uzann bebek hareketlerınıde takıp et hcbseycık olmaz🌸
G_A45 Duygu4444 progestan kullanmdm cnm magnezyum kullandım karnım süreklı sertlıstıgı ıcın gece yatmadan önce sade maden suyu iç bir bardak hergün yap bunu cok ıyı gelıo
Duygu4444 Tazeanne11 hamilelikte stresten uzak pek mümkün olmuyor benim için, sürekli hareket etti mi iyi mi düşünmekten kaygı bozukluğu yaşıyorum resmen 😂