melek1608 bende hiç belirti yaşamadım 39+4 te doğum bekliyorum ilk gebeliğim. Bebek sana tutunduysa ne yaparsan yap o senden gitmez, ister dağa tırman ister ağır kaldır:) ama tabi bu böyle diye dikkatsizlik etme, büyükler yükseğe uzanmayın derler, o da bebeklerin kordonu kısa olabiliyormuş kopmasın diye sordum öğrendim. İlk 3 ay senin yediğin besinlerden almaz, o yüzden bol bol yeme başta kilo almamaya gayret et,sigara içiyorsan bir an da kesip atmaya çalış güzelce uyu, keyifli keyifli geçir bu süreci . Dilerim doğum hikayeni de okuruuz öptüm