Ysmandriuta Eğer bu ay sonuc alamazsanız femarayı azaltıp çoğaltabilir, ek ilaç deneyebilir doktorunuz biz öyle yapmıştık. Benim ilk yerleşme kanaması denildi daha sonra hamileliğim boyunca devam etti. ilk baslarda az dı sonra çoğaldı o yüzden belki yerleşmede olmayabilir ama başkaları yerleşme kanaması yaşayıp geçiriyor duymuştum