Ahnerdeogunlerr merhaba ccp sonucum 7.00 gelmis rf degerim ise 20. simdi bende ne olmus oluyor? merak icindeyim :( hamile kalmama engel midir?
halitefe Ahnerdeogunlerr canım hamile kalmana engel değilde hamilelikten sonra bebeğin tutunmasında sorun olabiliyor bir arkadaşım var aynı şey mi sizinkiyle bilmiyorum ama iltihaplı romatizma var hamile kalıyor ama ilerlemiyor bir türlü
Ahnerdeogunlerr halitefe of cok gecmis olsun. :( bende e nabizda gordum degerleri daha doktora gitmedim. Cok korkuyorum.
halitefe Ahnerdeogunlerr ilaç falan kullanıyor musunuz mutlaka bir perinatoloji uzmanına gidin sürecinizi o planlasın arkadaş o şekilde yol alıyor şuan
Ahnerdeogunlerr halitefe tesekkur ederim daha yeni tahlil sonuclarim cikmis. Ellerimde eklemlerimde inanilmaz agrilar cekiyordum. Bakalim doktor ne diyecek… artrit mi ne bu bilmiyorum :(
halitefe Ahnerdeogunlerr hem romatoloji hemde bebek için riskli gebelik uzmanı perinatoloji bölümü ikisi birlikte rakibinizi yapsın mutlaka