Tazegebe1 6 buçuk haftalık hamileyim arada adet sancısı gibi sancı oluyor normal mi acaba hele geceleri
Sermec27 Tazegebe1 ben de 5+6 haftalık hamıleyım bende de oluyor bazen batma ama adet agrısı gibi olmuyo ama normalmiş bebek yerleşmeye calıştıgı için 🥰
Tazegebe1 Sermec27 maşallah ben 5+5 de gittim görüyorum ama net değil dedi şimdi 6+4 üm yarın gitcem bakalım
Kayabebek Bende kese 5. Haftada göründü şimdi 7+2 yim dün gittigimde hem bebişimizi hemde kalp atışımızı duyduk sağ sağlim hepimiz kucagımza alalım inşallah 🙂