Kasimannesi38 Eta21 hayırlı olsun canm bende dokuz kasim sezeryan var aynı şekilde bende de azıcık korku var inşallah sağ salim alırız yavrumuzukac haftalık oluyor doğumda benim ki 38+2 de alıyor basur sorunu yüzünden erkene aldık biraz
Durukusunannesi Eta21 ben olsam 11 ya da 9 kasıma çekerdim çocuk nasıl kutlicak doğum gününü 10 kasımda
Eta21 ballilokum valla kafam o kadar karışık ki isimlerinş okuya okuya karıştırıyorum artık😀 belden iğne yapılacakmış tam bayıltsalar bebeğe zarar olurmuş tam narkoz vermiş olurlarmış bide ayılınca bayağı kötü olunuyormuş öyle söylediler
Eta21 Kasimannesi38 ben şuan 38+1 im adet tarihime göre ama ultrasonda doktor 40 a girmişsin dedi nst de hiç sancın yok dedi böyle olursa bbeğe zarar dedi yine karar sana kalmış dedi e bende de açıkçası normal yapacak cesaret hiç yok
ballilokum Eta21 ben genel oldum arkadaşım da senin dediğin spinal olandan oldu. Onunki sanki bana göre daha rahattı. Canım sana tavsiyem süt artırıcı takviyelere son haftanda başla mutlaka. Bir de gümüş kapağı hafife alma derim
Kmslmsl Benim doğumunda 11 Kasım’da 10 kasımı istemedim bir gün sonrasına ayarladik doktorumla ikinci doğumum herşeyi bilerek sezeryan olmak daha kotu sanki korkularım var ama bı an öncede kucağıma almak istiyorum korona belasına yakalanmadan 🙄
Eta21 Mecbur o güne aldk 9 kasım doktor taih berdi ancak eşim işi sebebiyle burada olamayacağı için 9 kasıms olmaz ilgilenemem sizle dedi o yüzden 10 kasıma aldık