2 ay önce boş gebelik nedeniyle kürtaj oldum 2 aydır da adet olmuyorum 2 gün kahverengi leke geldi sadece doktorum dedi onu adet kanaması olarak farzedelim deyip duphaston verdi 4 cm kistim varmış bi de ama hala adet olmadım bu şekilde hamile kalan var mı