Merhabalar, 39+5teyim gece son zamanalrdaki akintidan daha farkli ve daha yogun olan bir akinti geldi camasirimin cok buyuk bir kismi islandi mukus gibi krem renginden daha koyu ve sarimtirak kahverengiye hafif caliyor rengi. Nisanim gelmis olabilir mi? Fotografini cektim ama cirkin bir goruntu olusturacagi icin paylasmak istemedim. Karantinadayim temasli oldugum icin, hastane yakin ama gitmek istemedim nisan da gelmis olsa hemen dogum baslamayacagi icin. Ne onerirsiniz sizce de nisan midir?