Cumartesi akşamı sokak kedisi tırmalayıp kanattığı için kuduz aşısıyla tetanoz aşısı oldum acilde. Tedavisi bulunmayan hastalık ikisi de. Tek çare aşı. Ama gebe olduğumu bilmiyodum, hep düzensizdi adetim aklıma gelmedi o yüzden. 2 gün önce kan testi yaptırdık beta hcg 399 çıktı. Daha önceden erken gebelik döneminde aşı yaptırmak zorunda kalan oldu mu? Bebeğe zarar verir mi? Çok stresliyim