Duru999 SedaEmre111 oncesinde giderdim sonra dr tavsiye etmedi. Ve sonralarda baya kasilmalarim oldu iyikide gitmemisim. Yoksa kasilmalara buda eslik ederdi sonuc kotu olurdu. Ne olur olsun insan kendini kasiyor acitiyor baya
BebegimleYeniHayat_34 SedaEmre111 ben gidiyordum iki seans olmuştu henüz ama hamile kaldığımı öğrenince ara vermek zorunda kaldım önermiyor doktor bilginiz olsun
dilaradurmazz SedaEmre111 bence gitme canım ben hamile kalmadan önce gitmiştim koltuk altı v bikini bölgesi için çok rahattım tamamen bitmişti ama hamile kalınca hormanlar yüzünden tekrar eskiye döndü
Deleted5544 bence cok zararlı, ışın sonuçta doğum yaptım ama emzirdiğim için koltuk altına bile yaptıramıyorum hala
Resmiye53 Bir güzellik uzmanı olarak kesınlıkle tavsıye etmiyorum. Gebe durumunda epilasyona ara vermeniz en doğru karar olacaktır.😌
SedaEmre111 Ben lazer epilosyona hamile olduğumu bilmeden 3 defa girmiş oldum bacak kol yada yüz e devam etsem zararı olur mu diye düşündüm