Biology26 Angell94 kendi doktorumu daha göremedm baska bi doktora sordugumda diyet verdi. Yani bol protein, tam buğday ekmeği yenlmesi gerekiyormuş, pirinç, beyaz ekmek tatlı çikolata yasak
Eebbrruu Biology26 ayni sorun bende de var ekmeği fln birktm pilav makarna patates çikolata muz portakal . daha da var 😕😕
Biology26 Eebbrruu inşallah düzelir ya. Cünkü zaten öyle abur cubur tatlı cikolata nerdeyse hiç yemiyodum şimdi daha çok canım istiyo😕
Dilek23 Alpereninannesi Bende yarın yaptıracağım, o kadar süreçte hep hastanede mi beklememiz gerekiyor acaba?
Alpereninannesi Dilek23 tabiki beklemen gerekiyo cunku dakikasi dakikasina aliniuo.mesela ilk kani 8.40 da verdin ikinci 9.40 ucuncu 10.40
Lovelyy Zeykem bende korkmustum canım cevreden ıyy cok kötu vs dıye anlatımlar duyuyordum bı ıctım bıldıgın gazoz yani
SreyyaBayram Bende yaptırdım maalesef beklemediğim bir sonuç aldım gebelik şekeri varmış bende bunun için acil diyete başladım eğer düzelmezse insülin tedavisine başlıycak doktor😔😔mutlaka her gebenin yaptırması gereken bir test sonuçta hem sizin hem bebeğinizin sağlığı için gerekli ve önemli bir test