Yenigebe9 memnun musunuz Azer hanımdan ben iki kere gittim birisinde kanamam oldugu için gittim bebeği ilk defa görmeme rağmen sadece kalp atışı var deyip çıkardı odadan çok kalabalık fenomen bi doktor oldugu için sanırım. Şimdi eski doktorm rengin hanıma gideceğim sanırım hala kararsızım