civcivimm_ Kızlar 25+3 haftalık hamileyim bebeğim sürekli bir tarafa kendini toparlıyor karnım sertleşiyor sizde neden oluyor?
Mom046 civcivimm_ Sürekli olması iyi değilmiş sanırım, Bi kaç kere olması günde normal görülüyor ama bana da bi arkadaş söylemişti buradan. Yazan olur umarım buraya net bilgi.
Nazlicann1993 civcivimm_ bende de öyle oluyor ilaç verdi doktor erken doğum riski yaratıyormuş bu durum malesef
Dilara1503 civcivimm_ yaşadığın şey kasılma canm bende 25+0 dayım doktora sordum normal dedi. Gün içinde 4-5 kere olabilir kısa sürede kendi pozisyonunu değiştirdiğinde geçmesi lazım dedi. bir saat içinde 10 kereden fazla yaşıyorsan mutlaka gel demişti bana
Sinemarslannnn civcivimm_ daha dün doktorum dedi sürekli ve uzun süre aynı şekilde ise iyi değil direk gel dedi cnm dikkat et
civcivimm_ Dilara1503 benimki 1 saate resmen 4 5 defa öyle oluyor bugün baya öyle oldu hareket etmio fazla sadece kendini toparlio normalde cok hareketli
Dilara1503 civcivimm_ canım istersen bir acile git bebeğine baksınlar veya yarın kontrole git kendi doktoruna kasılma önleyici bir ilaç başlar belki bir gün bana da oldu o kadar rahatsız oldum ki taş gibi oluyordu resmen acile gittim bebeğe baktılar sorun yok dedi doktor vücudunda su azalmış olabilir su iç bol bol dedi sonra fark ettim ki 2 gün ishal olmuştum ve su içmeme rağmen sıvı kaybım oluyordu suyu artırmak rahatlatmıştı beni
1maviyol Merhaba acaba o anın fotoğrafını çektiniz mi hiç, bende de oluyo sabahları uyandığımda hep bi tarafta yumru bi şekilde uyanıyorum, gün içinde de bi kaç kez daha oluyo 19 haftalığım, acaba aynı şeyden mi bahsediyoruz
1maviyol civcivimm_ korkutma kendini çok sık sık olmuyosa doktoruna sor bakalım, benim de iki hafta var kontrolüme
Dilara1503 civcivimm_ benimkini ona bağladı canım senin ne için bilemedim geçti mi nasıl suan kasılmaların saatte kaç kere oluyor kaç dk sürüyor
civcivimm_ Dilara1503 saatte 3 4 defa oluyo sırf üstü yatarken ozelikle bebegimin fazla harekette etmiodu normalde çok hareketli . Bugün hareketlendi korkuttu beni 🤗
Dilara1503 civcivimm_ hareketli olması çok iyi canım artık sırt üstü yatma bebeğe giden kan akışı azalıyor belki de o yüzden kasılmaların oluyordur yan yatmaya çalış az kaldı hepsi geçecek inşallah. 🤗