063806 Hanımlar merhaba,ultrasonda çıkan haftaya göre mi ,son adete göre mi hesaplamaliyim .Ultrasonda önde gözüküyor kafam karıştı
NeslihannK 063806 canım daha hamileliğin yeniyse bazen ultrasyonla son adet tarihin uyusmayabilir 1 hafta ileri yada geri gosterebilir eğer doktorun geç döllenme olmuş demediyse Son adet tarihinin ilk gününden hesapla. Haftan büyüdükçe ultrasyondakiyle esitlenicek merak etme 🤗
Fatos007 063806 Ultrason da bir iki gün oynama olur dedi doktorum çok önemli değilmiş. Son adet tarihinin ilk gününden hesaplıyorsun haftasınıda.
sinber 063806 doktorunuz usg haftasına göre takip etmemiz gerekiyor diyene kdr son adet tarihine göre hesaplamanız gerekiyor
Duru999 063806 sat gore hesaplaniyor. Benimkide ultrasonda 2 hafta onde. Bende merak ediyordum arasdirdim. Sat gore hesaplanir hersey dediler
063806 NeslihannK canım benimki hep eşit gidiyordu ama 16+2 haftalıkken 17+4 çıktı ilk kez bu şekil oldu hep aynıydı o yüzden bilemedim hangisiyle devam edeceğimi
Meleknur0721 Benimde aynıydı ama haftan ilerledikçe normale dönüyor.. Benimde kafam çok karışıyorsun en son kontrolünde bura ile ulturasyon eşitledi.. Doktorum bebeğin kilosuna boyuna göre cihaz hesaplama yapıyor dedi yalnışlık olabiliyormuş en iyisi son adet tarihi
Deniz-67 Son adet tarıhı evet zaten dr sana bebekle son adet tarıhnı uyumlu olup olmadgını soyler bebek 1 veya 2 hafta onden gitmesı demek adetın ıle uyumsuz demek degıl sadece onda bebegın kılosu ve boyu onden gıdıo demekmıs öle dedı bana dr um benm ılk 2 hafta ıdı sonra dustu 9 a 8 sonra 1 haftaya bu onden gıden bebek kılo ve boyu
NeslihannK 063806 ileride düzelir 1-2hafta oynamanın hic bi sıkıntısı yok eğer gelişim geriligi yoksa doktorlarda bunu problem etmiyorlar kuzum 🥰