Fatmatt umudunu kaybetme lütfen. Catlatma ignesi olmadım ama adetime 8 gun vardı kasıntıdan dolayı doktora gittim korunmadıgımı hamile kalmak için denediğimi söyledim kanda tahlil yaptım 0,3 tu. Hamile değilim diye ilac vs kullandım. Doktordan sonra birliktelik olmamasına ragmen adetim 4 gün gectikten sonra idrarda iki kez test yaptım ve pozitifti. Sakın ümidini yitirme ve ilac vs kullanma sabırlı ol Rabbim inşallah nasip eder