Kızlar bişi sorucam bu açlık kan şekeri kaç haftada düzene giriyor şekere dair hiçbir gıda tüketmeyi bıraktım geçen haftaya birlikte, bende kızartma yemek istiyorum poaça yemek istiyorum ne pişiricem kendime diye sıkıldım aslında pişirilicek şey var ama zırt pırt sebze et yemek istemiyorum bilmiyorum 7+3 üm çok zorlanıyorum bulantı yüzünden ne yiyicem diye düşünüp duruyorum ağzımın tadı bir gram yok yediğim şeylerden zevk alamıyorum bu durumlar ne zaman geçiyor ben çok doluyum ya ilk hamileliğim çok isteyerek oldu ama böyle aşırı zor geçmesi beni yoruyo halsizliği söylemiyorum bile bu psikoloji ne zaman geçiyooooo 🤒😭😭😭😭