Tazegebe1 Sizce idrar yolu enfeksiyonu bebeğe zararlı mı 6+4 üm şuan ilaç kullanmam gereklimi veya düşüğe sebeb olurmu🧐
Goncagk- Tazegebe1 idrar tahlili yaptırıp doktorunuzla görüşün enfeksiyonu temizlemek için ilaç veriyor benimde başta vardı doktorum düşükle bir ilgisi yok demişti
iki2MelekAnesi00 Tazegebe1 Benim doktorum idrar yolu enfeksiyonu önemli bebeğin kilo alımı gelişimini etkiler dedi bol su malesef ben su içemiyorum ilaç tedavisi başlancak
Tazegebe1 Heh iyi bari neden olur acaba bende önceki gebeliğimde gebelik testi için idrar testi verdim bana enfeksiyon dedi pek önemsememiştim
iki2MelekAnesi00 Tazegebe1 İhmal etmeyin derim Çünkü bende 39 dereceye kadar ateş yükseldi baya yoğun görünüyordu tahlillerimde miğde bulantılarıda artırıyo bu enfeksiyon malesef