Betul61 iki sene önce yaptım yapıştırma ve eski yöntem nasıl anlaşılıyor bilmiyorum doktora da sormadım nasıl yaptınız diye ama şöyle anlatayım ameliyattan sonra kendisi su geçirmez bant taktı bir hafta sonra kontrole gidince o bandı kendisi çıkardı pansuman falan yaptırmadı dışarda görünen bir dikiş yok iz çok az var çizgi şeklinde kırmızı falan değil ama